RU
Анализ потребительских предпочтений при выборе рулетов копчено-вареных из мяса птицы
Номер: 1 (343), 2015Страницы: 113-114
Раздел: Методы исследования, качество и безопасность пищевой продукции
Автор(ы): К.Ф. Мирная, Е.О. Ермолаева, В.М. Позняковский
Аннотация:
Проведены маркетинговые исследования для определения целевого потребителя и анализа потребительских предпочтений при выборе полуфабрикатов из мяса птицы среди населения г. Кемерово. Изучены предпочтения респондентов среди мужчин и женщин, среди потребителей различных возрастных категорий, а также по среднемесячному доходу на одного респондента. На основе полученных результатов выявлен целевой потребитель рулетов копчено-вареных из мяса птицы.
Ключевые слова: рулеты копчено-вареные, потребительские предпочтения, маркетинговые исследования
EN
Analysis of consumers’ preferences in choice of the smoked-cooked fowl meat rolls
Number: 1 (343), 2015Pages: 113-114
Section: Methods of Investigation, Quality & Safety of Food Products
Authors(s): K.F. Mirnaya, E.O. Ermolaevа, V.M. Poznyakovskiy
Annotation:
Market researches were conducted to identify the target consumer and to analyze consumers’ preferences in the choice of the poultry semi-finished products among population of Kemerovo. The respondents’ preferences by gender and the attitude of the consumers of different ages, and also according to the average monthly income on one respondent were studied. On the basis of the obtained results the target consumer of smoked-cooked poultry meat rolls is revealed.
Keywords: smoked-cooked rolls, consumers’ preferences, market researches