RU
Разработка методологии развития и управления предприятием по производству коньяков
Номер: 5-6 (329-330), 2012Страницы: 106-109
Раздел: Методы исследования, качество и безопасность пищевой продукции
Автор(ы): П.Я. Мишиев
Аннотация:
Предложена методология процессно-ориентированного развития и управления коньячным предприятием, включающая стратегические направления выхода предприятия на лидирующие позиции, продвижения продукции на рынке, совершенствования технологии коньяков. Приведены результаты бенчмаркинговых исследований и потребительской оценки продукции.
Ключевые слова: коньячная продукция, управление предприятием, маркетинг, требования потребителей, оценка качества продукции
EN
Methodology engineering of development and management of cognacs enterprise
Number: 5-6 (329-330), 2012Pages: 106-109
Section: Methods of Investigation, Quality & Safety of Food Products
Authors(s): P.Ya. Mishiev
Annotation:
The methodology of the process focused development and management of the cognac enterprise, including the strategic directions of an attainment of the enterprise on leading positions, promotion of the products on market, improvement of cognacs technology is offered. Results of benchmarking researches and a consumer assessment of production are given.
Keywords: cognac production, enterprise management, marketing, requirements of consumers, assessment of production quality